Spalinowóz Roco 52460 BR 232 DB-AG ep. V

2019-04-03
Spalinowóz Roco 52460 BR 232 DB-AG ep. V

Lokomotywa spalinowa BR 232 DB AG ROCO model 52460

W latach 60. rząd NRD zdecydował się skupić na trakcji spalinowej. Ze względu na wytyczne RGW NRD musiała zaprzestać produkcji lokomotyw spalinowo-hydraulicznych. Zamiast tego GDR importował ciężkie silniki z ZSRR, począwszy od wersji M62 znanej jako V200 (późniejsza klasa 120; klasa 220 po połączeniu) dla pociągów towarowych.

Rozwój DR Class 132 został zainspirowany przez nową zdolność Voroshilovgrad Locomotive Works do zapewnienia lokomotyw elektrycznych ogrzewania.

Pierwsze dwie maszyny testowe (zbudowane w 1972 r.) Miały maksymalną dopuszczalną prędkość 140 km / h i dlatego uznano je za klasy 101 i 101. Zawsze były stacjonujące w centrum testowym VES-M Halle , a kiedy dołączyło się do nowej Deutsche Bahn, zostały sklasyfikowane jako seria 754 .

Klasy 132 weszły do ​​służby w 1974 roku, zbudowano 709 lokomotyw tej klasy. W ramach Deutsche Reichsbahn maksymalna dopuszczalna prędkość linii była ograniczona, a więc podczas pracy te lokomotywy miały prędkość maksymalną 120 km / h (75 mph).

ROCO 52460

Lokomotywa została odwzorowana przez firmę ROCO w skali h0 jako model kolekcjonerski o numerze 52460 w epoce V.

Specyfikacja:

  • Nazwa: Lokomotywa spalinowa BR 232 DB-AG (ROCO 52460)
  • Skala: H0
  • Epoka: V
  • Zarząd: Niemiecka Kolej Federalna (DB AG)
  • Złącze dekodera: złącze w standardzie PluX16 (16-pin)
  • Silnik: 5-biegunowy
  • Ilość osi napędzanych: 6
  • Ilość osi z gumkami: 2
  • Koło zamachowe: Posiada
  • Długość: 237 mm
  • EAN: 9005033524609
  • Zasilanie: prąd stały
  • Model z kieszenią sprzęgającą zgodnie ze standardami NEM 362 i mechanizmem sprzęgającym.
  • Dodatkowe informacje: Artykuł modelarski przeznaczony dla osób powyżej 14 roku życia. Model gotowy, nie wymaga sklejania ani malowania.

 

pixel